Výfuky

Od počátku jsem se potýkal s problémem, že mi v místě spoje kolene a tlumiče unikají výfukové splodiny, což mělo za následek nevzhledný zamazaný výfuk a mastný rám, zejména na pravé straně to bylo velmi viditelné. Navíc na pravé straně mi tlumič výfuku dřel o šroub tlumiče kola. Několikrát jsem se pokusil silou odtáhnout výfuk od kola a pohnout držákem na rámu, ale bylo to marné a tlumič se vždy vrátil po několika dnech do původní polohy. Abych zabránil úniku splodin, rozhodl jsem se vyměnit Okroužky a to podle rad uvedených na jawamanii, když už jsem měl sundané výfuky, tak jsem se rozhodl, že srovnám i ten pravý výfuk, aby nedřel, při sundání jsem totiž zjistil, že ve výfukuku, je již vydřená rýha. Pod držák výfuku, na teflonové těsnící podložky jsem dal ještě normální podložky, aby se oddálila vzdálenost tlumiče výfuku od šroubu tlumiče. Trochu jsem ještě vyhnul přední držák výfuku a po několika pokusech se mi podařilo výfuk namontovat a mezi šroubem a tlumičem výfuku je mezera 5-7 mm což je dostačující. Při výměně Okroužku na levé straně a zpětném nasazení výfuku, jsem zjistil, že je najednou také nějak blízko šroubu tlumiče, několika změnami a pokusy se mi podařilo docílit, že výfuk je i na levé straně ve vzdálenosti cca 5 - 7 mm od šroubu tlumiče. Ještě jsem na motocyklu nejel a tak nevím, jak to bude s těsněním Okroužku a s udržením vzdálenosti výfuků od tlumiče. Po dalších jízdách sem napíšu výsledek.
Doplněno: Dnes 28. 6. 2013 najeto 56 km, zkontroloval jsem těsnost a nezjistil jsem žádný únik výfukových zplodin mezi koleny a výfukem, distance od tlumiče výfuku a šroubu tlumiče pérování je zatím také v normálu.
Doplněno: 19. 1. 2014 - Výměna O-kroužků byla provedena a dával jsem tam vitonové 4,5x40.
Doplněno: 15. 3. 2014 - provedl jsem dekarbonizaci výfuků, při tom jsem zjistil, že vnitřní těsnění mezi jednotlivými díly výfukové vložky buď chybí zcela nebo je v tak hrozném stavu, že jsem se rozodl vyměnit těsnění, z 6ti kusů těsnění jsem našel pouze 3 a to v roztrhaném a rozleptaném stavu. Plechové pokličky jsem narovnal, protože byly zohýbané, zakoupil jsem nové těsnění a opětovně vložil vložky do výfuku. Navíc jsem zjistil, že na poslední části vložky, kde jsou umístěny matice byly na jedné vložce navařeny matice M6 a na druhé vložce byla jedna matice do které byla zapasována matice M5, druhá matice zde vůbec nebyla. Musel jsem tedy naletovat novou matici, aby v tom nebyl nepořádek, naletoval jsem tam matici M5, takže na jednom výfuku jsou matice M5 na druhém M6, co je ještě s podivem, tak ten střední nosník se závitem, byl na každém výfuku také jiný, na jenom velikost M5 na druhém M6. Fotky jsou ve fotogalerii.