Spínací skříňka z panelky

14. 1. 2015
Dlouho jsem přemýšlel jak a čím nahradit původní spínací skříňku BOSCH za jinou, která by byla uzamykatelná a tím se zvýšila i ochrana motorky před odcizením. Měl jsem několik možností, např. ZADI, ale zde mě odrazovali, že je moc dlouhá, pak jsem se díval na cenu a ta taky nebyla nijak zajímavá. Pak jsem někde zaslechl, že tam lze nainstalovat spínačku z panelky a to bez velkých úprav.Koupil jsem tedy spínačku z panelky a náhradní kovový kryt na spínačku BOSCH. Bohužel jsem zjistil, že tudy cesta nevede, protože spínačka je o 3mm na průměru větší než kryt. Jenže co s tím. Zašel jsem za známým zámečníkem a on mi vymyslel a vyrobil nový kryt spínací skříňky i s uchycením spínačky. Není už sice kulatého tvaru, ale vejde se do původních prostor. Ve vnitřní straně jsou navařeny matky, na které se pomocí původních držáků spínačky a dvojitého šroubu připevní spínací skříňka. V současné době mám spínačku ještě v holém provedení, ale v pondělí ji odvezu na komaxit a pak ji budu implantovat na motocykl. Fotografie ve fotogalerii.
Doplněno dne 21. 1. 2015 - skříňka je zpět a v černém lesklém komaxu, fotky opět ve fotoglerii
Doplněno dne 25. 1. 2015 - dnes spínací skříňka namontována na motorku, po nalakování kapličky jsem si uvědomil, že jsem zapomněl počítat s odsazením původního plastového spodku, který přesahuje přes matici hlavy řízení, prvotní myšlenka byla, že budu muset nechat odvařit držák a přesadit ho o něco níž, což se mi ovšem již k finální verzi kapličy nechtělo, proto jsem se rozhodl odvrtat ve dně kapličky otvor, do kterého by se vsadila matice řízení, dnes jsem tam učinil a ihned vyzkoušel, jestli bude vše pasovat, protože jsem měl ještě trochu obavy, že kaplička bude při plném rejdu narážet do nádrže, přeci jen je větší než původní, po osazení, jsem zjistil, že výška úchytu kapličky je přesně v těch místech kde má být a tělo kapličky nenaráží na nádrž. Teď ještě přemýšlím o vytvoření nového dna z tvrdé gumy. Prozatímní instalací jsem si ještě aspoň vyzkoušel, kde udělat otvor pro přívod vodičů ke spínačce. Fotky jsou ve fotogalerii.
Doplněno 11. 4. 2015: neustálé probémy s elktroinstalací, vzhledem k tomu, že mi zámečnák udělal nízkou kapličku, nelze vést vodiče přes řidítka, protože jsou zlomené a neprochází jimi proud. Snažil jsem se tedy vést vodiče pod řidítky, kdy jsem zvýšil jejich uložení, aby se tam vodiče vešly, bohužel je to skoro stejné jako, kdybych je vedl vrchem. Nejdříve to vypadalo, že vše funguje, ale po několika dnech při sepnutí blikačů směrem vlevo ukazatele nefungovaly, relé chroptělo a problikávalo mi denní světlo, naopak při sepnutí vpravo to fungovalo a světlo denního svícení nebikalo. Také mi praskala pojistka ke spínačce, po její výměně nikam neproudila elektrika. Nakonec jsem povolil řidítka a zkusil sepnout spínačku a najednou vše šlo, jak ukazatele směru na všechny strany bez problikávání denního svícení, tak proud do spínačky. Jednoznačně je chyba v uložení, kdy vodiče jsou přitisklé k řidítkům, nechám přepracovat uložení spínačky, kdy se zvýší uložení a vodiče půjdou jako v originále vrchem přes řidítka.