Opravy a změny

Jak jsem již napsal byla to bývalá policejní motorka, proto tam bylo zkrácené sedlo, aby se tam vešla skříňka na vysílačku. Původní zkrácené sedlo jsem prodal, koupil jedno staré, plech jsem nechal opískovat, pak na něj přišel černý komaxit a následně i nový černý potah. Chyběly i podsedlové plasty, které se mi podařilo sehnat na poslední chvíli a protože byly otřískané a v jiné barvě, tak jsem je z časových důvodů polepil bílou fólií, myslím, že to ani není vidět. Na Jawě, mám ještě staré sedlo, nově zrekonstruované na ni přijde, až po renovaci motocyklu, kterou chystám tuto zimu. Vyčistil  jsem nádrž, vylil 3 roky starý benzín, vyčistil karburátor a doplnil ho o těsnění plovákové komory, které zde chybělo. Vyměnil svíčky, vyměnil fajfky i s kabely, vyměnil gumovou manžetu jak do motoru, tak i k airboxu, ta už se z gumy změnila v plast jak byla tvrdá a neohebná. Na motorce chyběla přední maska, kterou se mi podařilo sehnat za pár korun v kvalitním stavu, sice je černá, ale nevypadá to zase až tak zle. Sundal jsem kola, vyměnil duše a na zadním kole i pneumatiku, původní Barumka byla místy probržděná. Při výměně duše na předním kole se mi při sundávání kola podařilo utrhnout při povolování šroub na levé vidlici. Díky tomu jsem musel sundat celé rameno a nechat odvrtat šroub, aspoň jsem toho využil k výměně protržené manžety. Musím přizvednout rám, je provislý dolů, takže přijde na řadu zpevnění zadní části rámu, udělám vnitřní výztuhu na nosič, aby to bylo jako u 640ky. Na nádrž po přestříkání přijdou originální polepy.