Motor

Motor prošel generální opravou, oproti původnímu stavu je to zcela něco jiného, hezky přede, nikde nic nepíská a nedrhne, však byl také přidřený, neboť na pravé straně bylo utržené gufero.
Doplněno 17.4.2014 najeto celkem 3000 km s novým motorem, dnes vyjížďka s nově osazeným oilmastrem, po 6ti kilometrech lehké vrznutí v motoru, přidám tedy na oilmastru oleje a jedu dál, pak se mi to kouslo, že jsem musel vymáčknout spojku, je to divný z výfuků jde kouř, tak to musí mazat. Mažu tedy raději domů, najeto celkem 27 km, shodím hlavy válců, sundám válce a zkišTuji, že na pravé straně kliky mám železné špony. Dne 19. 4. 2014 půlení motoru, válce v pořádku, písty v pořádku, ložiska v karterech v pořádku, jehly v klecích taky v pořádku, pokračujeme dál a rozlisováváme klikovku, pravé středové ložisko se špatně točí a je tedy jasné, že problém bude zde. Vysypaná klec a polovina kuliček. Osazeno to bylo ložiskem zn. KINEX. Paráda, takže musím pro ložiska a čeká nás zase kus práce. Fotky jsou vloženy dole v článku.
 
GO motoru P1050413-1.jpg P1050414-1.jpg
 
P1050415-1.jpg P1050416-1.jpg Motor
pěkně spasované a zatmelené kartery a ještě z druhé strany